tisdag 20 oktober 2009

Vad väntas denna dag då???

Ja idag är det tisdag. Älsklingen är och jobbar i Eksta, vi fixade f-skattsedel igår till honom så nu har Anders pappa anställt honom vid behov och det blev två veckor nu på en gång:) Härligt...

Hade utsläpp imorse, fick hjälp av Johanna, trots att hon är sjuk, tack gumman:) Sen så städade jag och mockade ur tre boxar:) Fixade klart fodring till boxarna och så Citas lunch och så städade jag av ordentligt i stallet då Anneli skall komma och se på stall till Ronja idag och då vill man ju att det är snyggt och i ordning.

Har sedan städat inne med för det såg för jävligt ut, så nu lukar det gott och är rent och fint. Idag kommer också Jimmy som skall köpa växasängen så den försvinner med, så skall jag försöka åka förbi Marcus och lämna lite kläder och skor till Filip och Ronja:)

Idag väntas lite träning med Cita och så skall jag plugga lite grann:)

Kanske uppdaterar senare:)

--------------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering 21:22

Ja idag så har det städats som sagt har fått sängen såld och visat stall:) Allt har gått bra, förutom att Sally ännu är dålig...Men imorgon blir det veterinär, då med undersökningar och vaccinationer. Har också kontaktat hovslagaren idag och hoppas han får en tid över nästa vecka:)

Får se hur det kommer gå med Dunita...Hoppas på det bästa...

Nä nu skall jag se klar Desperata Hemmafruar och sen blir det fummel i sänghalmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar