måndag 26 oktober 2009

Blev bättre än vi hoppats...

Ja då vart måndagen snart till ända och jag är skittrött, fast jag fick hjälp med utsläppningen och mockningen idag av mina snälla och underbara stallkompisar:) Men inte blev det någon sovmorgon för det hundarna ville ju självklart ut vid sju tiden:( Men fick iaf trevligt besök utav Anna och Isak och Elsa idag så dem fick se sina fina kissar och hur mycket Amor hade växt:) Blev lite fika med;)

Vid ett så blev det Atg kliniken i Visby, och där gick det bättre än förväntat, inget allvarligt för tillfället, bara och vänta och se:) Sen blev det donken med älsklingen och nders och johanna, sen blev det hemmakväll där vi hyrde en film och köpte godis;) hyrde en uppföljare på bring it on:) Skall se på skräckfilm med Sirie ikväll, så får orka mig att hålla mig vaken:) imorgon blir det hovslagare, så då kommer Mårten runt 14, så då får johanna hjälpa mig;)

Nä nu skall jag se unga mödrar och fika med älsklingen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar