onsdag 14 oktober 2009

Mitt i veckan...

Ja då vart det redan onsdag och halva veckan har gått, fan vad tiden går fort ibland men ibland får det så förbannat sakta.

Ja igår blev det en resa in till byggmax och så handlades det färg till valplådan, ROSA....Sen åkte vi till ÖoB och lämnade tillbaka en ridväst, sen blev det att handla hem lite mat och så blev det max till kvällsmat. Hade handlat vaniljemunkar till kvällen men dem hade Chansa tuggat i sig när vi åkte bilen utan att vi märkte något:( Men men, Andréas åkte ner till pressanRoma och handlade en bit choklad till mig på kvällen, älskar honom så min plutt...

När vi kom hem från staden så tog vi in hästarna, då Johanna var sjuk så jag fixade de, vet ju att hon ställer ju upp om jag skulle behöva hjälp:) Fixade fodring och fick ut en bal hö till russen och Cita och så fixade jag morgonfodret. Älsklingen var så snäll att han ställde upp för Johanna och fodrade nu på morgonen och släppte ut dem idag igen, så himla bra för då kommer dem ut vid kvart över sex tiden typ. Bra om dem kan vara ute så mycket som möjligt, men vi skall nog förlänga intagningen till kl 19.30 för dem kan gå ute tills dess, dem har ju fri tillgång ute så dem är ju inte utan mat:)

Efter allt med hästarna kom vi in och plockade av lite och så började jag att måla valplådan så hela utsidan blev färdig igår vilket var skönt så idag skall den målas på insidan och så skall jag måla schabloner på den med:)

Ikväll är det hästkunskap så jag har prov kl 21.00 så hoppas det går bra skall fråga Johanna om hon kan förhöra mig lite idag:) Får plugga så fort valplådan är färdig. Det är så skönt att göra något tillsammans med Älsklingen, vi går ju båda på hästkunskapskursen och detta tycker jag för oss mer närmare varandra.:)

nu får jag ta och börja:)

Love my family and my friends...

---------------------------------------------------------------------------------
Uppdaterar 11.19

Nu är lådan färdig måste bara få visa den, schablonen har jag gjort helt själv:)
Är så himla nöjd nu skall det bara dit Chansas namn och så år 2009 och så kanske valparnas namn fast dem kommer jag skriva med en tuschpenna men Chansas och årtalet med schablon:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar