torsdag 15 oktober 2009

Snart är veckan slut....

Ja då vart det torsdag...Idag känns det som att det blåser mindre ute men man märker väl det mer när man väl kommer ut, men jag har inget ute att göra egentligen, men skall ut och rulla ut en bal till dem stora hästarna och sen skall jag nog också mysa lite med mina fölisar:)

Igår blev det att städa, fixade klart hela valplådan så nu sitter det hjul på den med. Sen vart det Roma och åt kvällsmat och sen blev det kurs på Lövsta, fick göra foderstater vilket var roligt, jag var kanske lite väl snabb så Åsa sa att jag fick hjälpa Andréas lite , vilket var roligt. Sen skrev jag provet, vet att jag råkade blanda ihop skanken och flanken, men men, vi får väl se vad resultatet blir, men jag skrev på varje fråga så jag tror nog jag minst blir godkänd men hoppas på ett VG. Skall ju göra en redovisning med om A1 och A2 viruset. Men nästa vecka är det höstlov så då är vi tydligen lediga:)

Idag blir en slapp dag....Har städat och fixat klart inne, skall sen byta i kaninernas bur. Men det tar vi sen, skall väl börja packa inför helgen på fårö med då:)

Det tar tid att hitta varandra när man är så pass uppanpå varandra, att flytta ihop är ett stort steg och om båda mår dåligt över situationen så måste man göra något åt den på en gång annars blir det bara värre. Förstår er båda två, men ni måste komma till en lösning, för det känns ovisst för oss med ifall ni inte vill/kan bo kvar, vi måste ju hitta någon annan då.
Love yá....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar