måndag 12 oktober 2009

Japp då är man bloggerska from idag....

Ja nog skall väl jag också vara med blogg..Händer ju så mycket i mitt liv att jag vill delge min lycka...Visst händer det tråkiga saker med och dem kanske inte känns lika lyckat att delge andra men ibland kan det hjälpa att skriva av sig.

Ja idag har det inte hänt mycket, skulle göra om ridbanan till en rundkorall istället då vi har mer användning för en rundkorall med unghästar och föl, men då började det självklart att regna, men vi hann få ner plankorna iaf:) Good work girls...Sirie och Johanna hjälpte också till...

Ikväll har jag insläpp i stallet och som tur var så har jag min älskling som tar ut dem imorgon bitti åt mig så jag bara har att mocka och fodra:) Älskar honom så...

Jag skulle nog kunna skriva ett helt inlägg bara om hur mycket jag älskar min man och visa honom all tacksamhet som finns då han alltid ställer upp för mig...älskar honom så himla mycket...

Jag kan bara inte fatta hur viss människor tänker, varför göra sån stor sak av det hela, förstör man så kan man väl åtminstone stå för det och inte skylla på andra. Jag älskar er och vill inte ha det så här, men gränsen korsades när man blir hotad, det funkar inte då, går liksom inte att förlåta, kan aldrig bli som förr. det jag menar med att folk kommer ha koll är väl kanske att jag kommer ha koll då jag inte vill att han skall komma till skada, för du vet hur mycket han betyder för mig. Men jag får vänta tills han är gammal nog att välja om han vill träffa mig igen. Skall städa bort honom från min näthinna och från mitt hem nu så jag slipper gå och ha ont i magen hela tiden.

Men iaf jag har min älskade man som tar han om mig och som alltid finns där för mig som jag aldrig är orolig över skall lämna mig och som alltid står på min sida i mina beslut. Skall bli skönt med en semester snart och bara få rå om varandra med dem man älskar mest...

Och valparna växer så det knakar i Chansas mage, hon hade lite sura uppstöttningar i morse, mattes lilla tjej, är jätte mattesjuk nu går ingenstans utan mig:) man känner sig dock uppskattad... Har fått en köpare på en hanhund iaf så en av hanarna skall få flytta till Berit i Bålsta:) Hoppas dock någon av mina vänner vill köpa valpar för jag vill så gärna ha dem kvar i min bekantskap...Kommer vara svårt att lämna ifrån sig dem små knytena...

Ikväll skall jag och älsklingen gör valplåda tillsammans till Chansa och så skall vi måla lister till hallen uppe...Mycket som står på schemat,men vi skall framför allt mysa med varandra:) Känns som om man är på nytt förälskad:) En härlig känsla....

Sätter in en fin bild på dem blivande föräldrarna...Kingen och Chansa...

1 kommentar:

  1. Ja.. var synd att det skulle börja regna o blåsa så där på en gång :( Hade varit kul o fått corallen färdig :) Men kanske imorgon?

    SvaraRadera