lördag 17 oktober 2009

Mår uselt...

Ja då vart det lördag, och fårötrippen blev kort, belv magsjuk igår kväll så nu på förmiddagen bestämde vi oss att åka hem. Pappa var också dålig så lika bra att inte smitta ner hela släkten. Väl hemma så städade vi av lite, gjorde eld och så skall jag försöka få tag i dem som vill köpa Dunita som bor i träkumla, får se om dem kan komma förbi idag, men har fått fullt av mail på henne så har nog inte svårt att hitta någon köpare.

Idag skall jag ta det lugnt, kanske gå ut och städa av lite i sadelkammaren? Vi får se. Blev så ledsen när Johanna berättade att henne rockard som hon lånar av sin kusin var stulen i dalhem, fattar inte varför folk inte kan låta andras saker vara.

Men iaf, måste berätta att jag älskar min man så otroligt mycket, ikväll blir det mys med varma mackor och film, Sirie hade fullt av bra filmer med sig ut så får kolla på någon av dem...Ser ut att bli oväder idag så kanske man får gå ut och kolla till fölen:)

Nä får se om jag uppdaterar ikväll...Kramisar..

-------------------------------------------------------------------------------------------------
kl. 05:08

Blev en sen kväll eller en tidig morgon, bestäm ni men kul har vi haft.
först var jag i stallet och påtade med cita och sen så bestämde jag hur framtiden skall bli med henne:) Sen blev det tacos uppe vi johanna och anders och louise var oxå med vilket var trevligt. Efter det blev det körslaget och glass och därefter bar det av till martebo för att se ljuset, men gubben ville inet visa sig ikväll, kanske han satt och såg på coktail som var på femman;)
Nä men hemfärden var trevlig och väl hemma blev det singstar, Jag, Andreas, Johanna, Kenny, Sirie satt och skrålade i kapp, skitkul, men det måste sluta någon gång så nu fick vi säga stopp och gå och lägga oss...

Imorgon blir det att fixa hagen utanför stallet, mocka citas box, fixa klart rundkorallen och så motionera hästar:) Dunita är nu såld till Tobias Modig i uppsala, han kommer troligtvis i veckan och hämtar henne men vi får se:) Blir att fira Julia också som fyllde 6 år i fredags...

Syns imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar