söndag 22 november 2009

Tårarna kan inte sluta rinna...Mår så j*vla uselt

Tårarna bara rinner och rinner, kan inte få dem att sluta.

Allt jag är att vara lycklig och må bra. Allt detta gör att min relation med Andréas håller på att gå i kras då han hela tiden vill hjälpa men vet inte hur och han vill vara neutral men ändå på min sida. Jag blir bara så jävla arg på hela situationen då det känns som lekis och hatar sånt, men all min aggression går ut på han...När man äntligen såg ljuset i tunneln efter allt med pengar och allt så skall man då inte kunna få njuta va detta, jag skall fan aldrig önska mig någon för när man väl får det man önskar sig så får man ju typ 711 tråkigheter med på köpet...

Kl. 14:42

Ja tråkigheter finns det tydligen gott om, hatar allt sånt här, varför? Känns som att man aldrig kan få hinna må bra innan nästa smäll kommer. Jag förstår att du saknade mormor och ingen av oss kunde sätta oss in i din situation, men du skall veta morfar, vi kommer sakna dig. Men jag tror du har det bättre där du är nu, tillsammans med den du älskar och vi ses någon gång....

Jag som trodde jag skulle klara ett helt år här nu utan dödsfall i min släkt och jag klarade de nästan men så togs min morfar ifrån oss nu idag. Hur skall man kunna börja må bättre efter detta, när det redan innan kändes skit? Behöver mina vänner men hur när dem verkar avsky en?

1 kommentar:

  1. Jag finns alltid här för dig hjärtat! Alltid, dygnet runt! <3

    SvaraRadera