onsdag 11 november 2009

Redan mitten av veckan....varför går tiden så fort vissa dagar....

Redan Onsdag, och Redan November? Kan inte riktigt smälta att det är mindre än 2 månader till jul...Men iaf jag är lycklig och detta gör nog att tiden går fort. Jag har en underbar man som förstår mig och så en skara med underbara vänner, love yá all....

Kan inte sätta mig in i din situation, gumman. Jag blir bara så himla arg på honom när han inte förstår dig...Ser hur dåligt du mår och allt kommer tillbaka till pengar i slutändan. Förstår inte varför pengar har sådan makt över oss alla.
Men jag finns här iaf för dig gumman..Love yá...

Igår blev det krogen, PÅ EN TISDAG....haha var kul att vara så oplanerad..Var jättekul, dock gjorde den ansträngningen att min förskyldning blev värre:( Har så himla ont i halsen och i näsan men man får stå sitt eget kas då man kunde ha klätt på sig mer kläder...Men jag hade det väldigt trevligt...Det blev först förfest hemma hos Sirie, trevligt att äntligen få se hur hon bor:) Det var jag, Johanna, Sirie, Kenny och Ronny som flyttat ner till ön nu...Sen blev det en tripp till bistro baren, skitkul hade vi...Vid halv ett bar det hemåt och älsklingen kom och hämtade oss, först lämnade vi av Ronny på gråbo och sen åkte vi hem och nannade kudden...

Vaknade vid halv åtta i morse för då ville Bethoven att matte skulle gå upp, så fick ta ut båda hanhundarna, ge katterna mat, fodra hanhundarna och sen ut med Chansa och fodra henne:) Så nu skall Johanna åka ner på Roma och handla till lite lyxfrukost vilket jag tycker vi gjort oss förtjänade av...

Idag skall det vilas mycket, för ikväll är det hästkursen...Skall orka med det med, skall skicka in testikelintyg på Kingen idag så valparna kan bli reggade i skk. Skall ut och mysa med min fölisar med och så med mina valpisar med:) Me like a lot...

Jo föressten igår chattade jag med min lilla gullunge Elias på skype, så han pratade och såg moster och han pratade som bara den...Det var jätteroligt, så skönt att kunna se honom oftaare än vi brukar och på så sätt få honom att komma ihåg en:) Skall bli stora inköp till honom på Ullared i helgen...

Nä nu skall jag hämta mitt duntäcke och burra ner mig i soffan och se på tv...Love yá....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar