söndag 1 november 2009

Ja då skall man firas idag iaf...

Jag som egentligen inte hade lust att fira mig men men nu har man gjort smörgåstårtan färdig och städat av lite, skall bara dammsuga av innan gästerna kommer...Men nu skall jag bara ta det lugnt.

Skall försöka ut och fixa Cita ikväll med, lägga om hoven och spruta penovet och ge ögonkräm, skall försöka få i Amor medicin med, för han vägrade tydligen imorse när Johanna försökte.

Inga valpar ännu, skall tempa henne om en stund emn igår kväll hade hon 38.2 grader, men idag när hon pinkade så kom dem med mycket släm ut så vi får vänta och se.

Älsklingen arbetar idag så han är inte hemma förrän alla gäster har åkt:( men men man får vara trevlig själv...

Uppdaterar senare...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering...21:58

Sitter och ser Filip och Fredrik på femman med älsklingen, Sirie och Kenny.

Ja då har Chansa fyllt upp med mjölk och ny har hon börjat bli lite orolig så vi får se hur det blir i natt...

Men har iaf haft besök utav, mamma, Elin, Tomas, Elias, My, Peter, Sandra, Danne och så var Anders familj här för jag behövde bli av med lite smörgåstårta.

Sen fick jag ge amor lite mat och så blev det byte på tv, så nu är det filmen "på smällen" på kanal 3..Får se hur länge jag orkar vara uppe ikväll....

Puss & Kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar