lördag 21 november 2009

Mår som man förtjänar...Men gud vad roligt vi hade igår...

Ja då vart de redan lördag, tycker tiden går så himla snabbt. Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker till ullared, jippi...

Ja igår vart det fest hemma hos Kenny, det var första ggn jag festade hemma vid honom. Det var lite folk hemma vid han, sjöng singstar och blev slagen tre ggr, men det var av sirie och kenny...Men idag så var kroppen väldigt slö och mådde inge vidare. Åkte hem runt hlav åtta för att ta ut hästarna och för att gå och lägga sig igen. Sov på Kennys osköna soffa, så nacken fick sig en törn med.

Plus att igår skulle jag och Johanna ut och rida, och red ut på åkern, och helt plötsligt sjönk bara Cita och så började hon vingla runt som bambi på hal is, då det var fullt av stora stenbumblingar under jorden och då gick hon ner på framknäna och då försökte jag slita upp henne och troligtvis så sträckte jag mig i sidan..Usch..Men iaf så började hon gå konstigt efter det och då såg vi att hon behöver boats för att kunna gå klokt då hon släår ihop sina bakhovar...Imorgon skall vi nog åka och rida i ridhuset, mot eftermiddagen, kvällen. Får se hur man mår,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar