tisdag 3 november 2009

Så nu är det ett år kvar till nästa gång...

Ja då är man 23 år då, känner dock ingen skillnad, kanske någon mer rynka kring ögonen men inget värre:) Ja min dag igår blev väl inte som jag hade tänkt mig, vill ju vara med älsklingen men inte detta år heller...men men får hoppas på nästa år.
Kenny lagade iaf köttfärssås och spagetti till mig och så fick jag en flaksa vin av Sirie, en nyhet, funkade i smaken iaf, så vi åt mat och drack vin, sen hade Kenny handlat BUZZ till sitt ps3 så vi spelade väl en halvtimme sen blev det strömmavbrott så då lekte vi leken....jag har aldrig....askul var de, blev lite dragen, älsklingen somnade i soffan och jag, Sirie och Kenny håll ut längst.

Fick min vinkaraff jag velat ha så himla länge...tack och åter tack min älskade vänner...Älskar er så ni vet det:) Förlåt allihopa om jag var på dåligt humör igår kanske det var ångesten för att man kommer ett år närmare döden;) Nä men skämt o sido, jag fick den finaste buketten rosor av min älskling igår med, så himla fin, skall försöka lägga in en bild när jag kommer hem idag...

Ja för alla som inte vet så har mitt internet på min dator slutat att funka, men på pappa(där jag är nu) funkar det skitbra, hoppas att Danne kan fixa detta åt mig sen;) >Skall iaf nu ner på öster nu och skall på banken, älsklingen skall skaffa ett bankkonto med bankgiro och så till sitt företag...Det blir också Ullared i slutet av november så jävla skönt:) Whoho...skall försöka hyra en husbil...Härligt härligt...man skall ha husbil...tralla lalla la...

över och ut...ta ett skjut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar