tisdag 22 december 2009

Skadad..:(

Jaha då är jag skadad och det är pga Bethoven...:( Han sprang in i mitt knäveck igår kväll och då har man inte mycket att säga till om, 31,4 kg. Så ramlade ihop och då vek sig högerfoten under mig och det blev 6,5 timme på akuten, dock var inget av men ligamenten i foten var sönder och ledbandet var nästan av. Så nu går jag på krckor med en stödstrumpa och är helt invalido...Tur man har Johanna och Anders och såklart Älsklingen som funnits för mig hela gårdagen och natten och morgonen...

Men nu känns dock foten bättre, kan stödja på den. Så skall försöka damsuga av lite sen, har städat av lite och så skall jag försöka diska...

Skall även se vad vi skall ha för mat ikväll...Blir mys med älsklingen...

Skall också försöka fixa så vi kan flytta över Ronja till andra lösdriften imorgon då älsklingen är ledig:) Sen skall Cita få gå ut i den andra lösdriften...

1 kommentar:

  1. Heeeej! Var tvungen att skriva en kommentar bara för att jag saknar dig och er på GOTLAND :) Tycker allt att det är lite glest mellan blogginläggen nu för tin ;) Hoppas allt är bra med hundar, hästar, katter o folk och att ditt ben har blivit bättre :) Kraaaam

    SvaraRadera