torsdag 10 december 2009

Ser inte fram emot morgondagen...men lördagen...

Önskar man kunde hoppa över en dag men ändå ha genomfört utmaningen som just denna dag bringar, men tyvärr går ju inte detta:( Imorgon är det morfar Bengts begravning, hatar verkligen sånt här, men jag gör det för att hedra hans minne och visa honom att han betydde väldigt mycket för mig. Hoppas på en fin dag och fint väder och att man kan finnas där för sin familj. EN rolig sak imorgon är att jag får träffa efterlängtande Elias, saknar honom så mycket, mosters lilla gullunge....

Dagen började med en tur ut i stallet, borstade och brottades med Amor lite och så testade vi lite täcken, och så packade jag hans ryktlåda och lite för han åker till Lau på lördag och skall gå med Mirjams hingst på lösdrift, vilket kommer gå super:) Så nu går Amor och Cita in varje kväll för att avvänjas, så Amor går i egen box på nätterna och med mamma på dagarna...Och allt har gått superbra, så imorgon får dem inte gå ihop alls, känns lite sorgset men jag tror Cita kommer älska att få vara ifred...

Dagen bringar inte så mycket sitta vid datorn och prata i telefon, satt ju ut annonser på valparna igår och nu så har jag fått fullt av svar har nog blivit av med alla skulle jag tro, så underbart härligt:) Hittat goda hem åt dem alla så skall bli så himla skönt:)

Nä nu skall jag se på Oprah...handlar om mobbningm så himla hemskt...Usch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar