torsdag 24 december 2009

Ja hatar filmerna "nu är det jul- igen"

Fy fan vad irriterande att hela tiden visas det nu är dte jul- igen filmerna på ALLA kanalerna samtidigt...På fyran var det ettan tidigare nu är det två an och på femman är det trean och på treans kanal så visas det en film som handlar typ om samma sak med samma huvudrollsinnehavare...

Vill se något roligt, helst svenskt...men men får hoppas det blir senare...Har iaf fått i alla hundarna mat och så städat av vid valpisarna, men har fortfarande jätteont i foten, men fick tigerbalsam av mammsen så hoppas de funkar nu...Sitter inne i soffan och tar det lugnt medan mamma och pappa är i köket och fixar inför middagen senare...Mamma skalar potatis och pappa fixar nog janssons...Känns nästan som när man var liten, inte för att jag NÅGONSIN skulle vilja att dem blev ett par igen, så är det faktiskt mysigt och man blir liksom barn på nytt när man kan vara med dem samtidigt vid denna högtid och bara mysa...Var nog mer än 8 år sen jag var med min mamma på självaste julafton, har alltid valt farmor och pappa tidigare, men nu så kändes det 100 procent rätt att vara med dem båda och så min älskade man som just nu är i Eksta och mjölkar men är nog snart på G hemåt:) Saknat honom i massor nu under tiden han vart borta...

Hoppas han blir nöjd med sin julklapp, köpt en mobil som tål lite stötar och som har kamera, dock ingen fancy mobil men kameran var det viktigaste...Undrar vad jag får, han har liksom bara ett kuvert till mig...e så himla nyfiken men vill inte tjuvkika så jag får vänta snällt som alla andra...

Fan vad tigerbalsam svider och bränner...AjjjjjAjjjjjAjjjj...Hoppas verkligen det kommer hjälpa...

Imorgon blir det norra Gotland för hela slanten...Blir först Christina och Anders fram till två-tre och sen blir det hangvar från tre till kväll och sen senare blir det hemma hos Syster Yster Mysan och spela lite spel och umgås, var aslänge sen sist skall bli skitskoj:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar