fredag 11 december 2009

Så mycket på gång:)

Japp då vart denna dag till ändå och det känns verkligen skönt, hatar sån här dagar. Vart på begravning av morfar idag, tur att lilla energiknippet Elias finns för han fick en att hålla tillbaka en flod tårar, men dem kom självklart också. Jobbigt att se dem man älskar må dåligt, att se mamma gråta är bland det värsta jag vet och när Elin och My är ledsna då vill man bara gå under jorden, älskar er så himla mycket. Det var en jättefin begravning med solistsång och fina ord. Fikat efter var trevligt lite konstig smörgåstårta men gräddtårtan var super god..Hade trevliga bordsgrannar och fick busa lite med Elias.

Väl hemma fick jag min ledsna hjärta ännu mer ledsamt, då min Johanna var så himla ledsen. Hoppas verkligen allt lösar sig så att både du och han mår bra. Finns här för dig och allt löser sig när ni väl tagit ert beslut.

Sen har jag fullt av nyheter, först så har Bolivia, Boopie, Bonita, Bolero och Borky fått nya ägare from 2010. Alla utom Borky och Bolero kommer flytta till fastlandet, blir en tripp med Boopie och Bonita till Umeå och Bolivia blir till småland. Fick precis ett samtal av en kvinna vid namn Helena från värmland som var intresserad utav Bozco, så nu är dem alla tingade i sådana fall.

Sen så har vi sålt alla russföl, dem skall två till växjö och en till helsingborg och Amor flyttar imorgon till Lau för att gå med Mirjams årshingst och två åriga vallack..Sen har jag köpt ett dräktigt avelsto som kommer komma i början av Januari, så januari lär bli fullt upp...

Nä nu skall jag snart sussa, syns imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar