onsdag 30 december 2009

Blir så irriterad...

Fan om dem skall vara inne den 30:e så skall dem fan vara inne 00.01 på natten för då där det den trettionde, om vi har en annan bank så får väl dem sätta in en dag tidigare...Men vi får väl lösa det på något sätt...:( Men så börjar jag bli sjuk oxå, halsen bara svider..Usch...å då blir jag grinig...Ber om ursäkt för det redan nu för idag e jag ingetn vidare sälllskap...

Bonanzaz sele vi hade köpt var för liten så har köpt en annan som passade perfekt och igår var dte stan en liten stund, handlade en babyliss icurl som jag så länge velat ha och den var på rea fast jag inte visste de:) Så blev det brännskivor och så härfärger och lite annat smått och gott...Hoppas vi kan handla hem till nyår idag med...Håller tummarna för Johanna med osm är på arbetsintervju på en fårgård i Eksta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar