tisdag 8 december 2009

Ny vecka med nya upplevelser...

Ja då är det redan tisdag och idag anlände min efterlängtade systemkamera, jippi, nu skall det fotas...Sen så Har jag hunnit med att sälja Adiana till Marica och så skall nog Adrian flytta till skåne, vill egentligen inte, men om jag skall ha honom kvar så får jag inte ta ett nytt föl på Cita 2010 av Andreas. Men jag får behålla Amor så jag är lycklig.:)

Pax har tydligen trampat av sig sin enda sko så ikväll kommer Mårten och skall sätta på den:) Hoppas han orkar kolla på Cita med och Amor så det är färdigt:) Russen som inte arbetar något klarar nog isg till efter nyår:)

Jo och idag så berättade älsklingen att han bokat tid för kastration av båda våra hanhundar, e ännu lite osäker på Kingen om jag vill eller inte, men har tills på tisdag att bestämma mig:) Men Bethoven kommer snippas då Chansa och han råkar i bråk hela tiden då han e för hanig mot henne och valparna. Skall bli skönt utan allt jävla piss med...

Så skall valparna få sina chipp och vaccinationer den 5:e januari, var inte så himla dyrt som jag trott, 370:- per valp för allt...Jag gillar detta mycket...

Nä nu skall jag se på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar