söndag 27 december 2009

Inte många dagar kvar på 2009 nu nej...

Japp sitter i soffan med älsklingem han ser på "på andra sidan häcken" och jag pillar med räkningar och annat smått på datorn... Har fixat hans företagsförsäkrig och eget pensionsparande så är nöjd med min insats. Idga vart det staden en stund blev lite kontorsmaterial från Clas Ohlson till älsklingens företag, typ hålslagare, häftapparat, en pärm..Så nu har alla hans pappren kommit in i en pärm.:) Känns skönt då vet man vart allt är...Och igår så momsdeklarerade jag för första gången, gick att göra på nätet hur jävla enkelt som helst så nu är det bara skattedeklerationen den premiliära som skall in med innan februari:) Känns som vi har allt under kontroll..Sen skall bara pengarna in på skattekontot...Toppen...

Ja har avrt ute vid snygg Amor idag, bara typ 10 dagar kvar sen skall fyra valpar och Amor flytta till fastlandet...Känns lite vemodigt men kommer bli skönt...Lite lugn och ro, och redan om 9 dagar kommer tre andra valpar att flytta:) Längtar redan...Idag har dem fått en större valphage i köket så köksbordet fick flytta in i tv-rummet en period..

Nä nu skall jag mysa med Älsklingen..Får sällskap senare och ikväll kommer MIN Sirie hem...Längtar så himla mycket, känns lite tomt utan henne faktiskt...Men imorgon e hon hemma:)

En liten bild på snyggingen Amor som busar för fullt i Lau...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar