måndag 21 december 2009

Julveckan...Mysigt...

Ja då vart det redan julveckan, bara 3 dagar kvar sen är det Julafton, kan inte fatta hur fort detta år har gått...Men man har hunnit med en hel del..Har inhandlat alla julklapparna nu så det är iaf färdigt, så skall bara hämta ut det sista paketet på onsdag.

Har idag beställt ett jättefint föltäcke, kostade 395:- vilket var det billigaste jag hittat. Sen i fredags så skickade jag och Sirie efter vintertäcken med hals till dem nya hästarna plus pax och så termotäcken till dem nya samt varsin ny grimma. Längtar så tills Ella och Flying kommer...Har också beställt ett fölningskitt på folvaskan.se, rekommenderar denna sida varmt om man väntar föl...Som jag gör både i mars och maj:)

Idag vaknade man tidigt då valparna ville gå upp och leka och det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp och flytta ut dem tio små monstrena till köket och så ge dem mat, passade då på att ge dem stora mat också, sen sp fick man städa upp efter valparna och så fixa till i köket och sen gå och lägga sig i sängen med tv:n på...Denna måndag skall jag int göra så himla mycket, skall städa lite och försöka få tag i wikströms transporter och så skall jag ut och mocka vid Cita...Hon går ju ute nu, men i liten sjukhage så får vi se vad som händer...

Ser på Musses jul i Ankeborg...då får  man verkligen julkänslan...


Bifogar bild på mattes snygging Amor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar