måndag 11 januari 2010

Känns konstigt...

Ja dagen kunde ju ha börjat trevligar, först hade valparna bajsat i köket och tagit sig ut ur sin hage...Så det blev städning. Sen så blev det tyvärr bråk mellan Anders och Johanna och jag har aldrig skakat och vart så arg som jag var då, men hoppas det löser sig, för dem är så gulliga ihop, men han måste ha koll på sitt temprament. Men nu är iaf Johanna och Sirie i stan och jag är valpvakt. Har hunnit med en hel del idag:) Fixat hundförsäkringarna, fixat andreas skatt, damsugit, städat av, fodrat hundarna och katterna(fick fullt av blödmat av Johanna och Anders idag så katterna njöt rejält) sen har jag snackat och bokat tid för doktorn med benet(så nu kan alla sluta tjata;) Jag har också fått iväg alla mail som behövdes skickas idag och fixat lite med Ellas transporter och dyl. Hon kanske kommer redan denna vecka vi får se, fick också erbjudande att bli fodervärd för en skäckkorsningssto som är dräktig med samma knaupstrup som Ella men tackade nej.
Nä nu skall valparna ut...Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar